Kauno Vaišvydavos mokykla

Socialinis pedagogas

PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti mokykloje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.

Socialine pedagoge mokykloje dirba

Olga Jelisejeva Socialinė pedagogė metodininkė

Darbo laikas

Savaitės dienos

Tiesioginis darbas su mokiniais Netiesioginis darbas su mokiniais

Pirmadienis

9.00-12.00

12.30-1530

Antradienis

9.00-14.00 14.00-15.30

Trečiadienis

   

Ketvirtadienis

9.00-12.00 12.30-15.30
Penktadienis    

Kontaktai Telefonas +370 37 383 854

Socialinis pedagogas savo darbu siekia

  • Padėti vaikams ir mokiniams adaptuotis mokykloje ir vaikų globos įstaigoje, ugdymosi mokymosi aplinkoje.
  • Ugdyti vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius bendradarbiaujant su vaiko ir mokinio tėvais (globėjais, rūpintojais), pedagoginiais darbuotojais, socialiniais darbuotojais ir socialiniais partneriais, siekiančiais  užtikrinti vaiko ir mokinio saugumą ir teisę į mokslą.
  • Tarpininkauti ir padėti šalinti priežastis, dėl kurių vaikai ir mokiniai negali dalyvauti privalomame švietime, lankyti mokyklos ar vengia tai daryti.
  • Padėti sugrįžti į mokyklą jos nelankančius vaikus ir mokinius, bendradarbiaujant su tėvais (globėjais, rūpintojais) ir atsakingomis institucijomis.

Socialinio pedagoginio darbo funkcijos

Tiesioginis darbas:

  • Vertinti socialiniu pedagoginiu aspektu mokinių ugdymosi poreikius.
  • Pagal kompetenciją dalyvauti atliekant pirminį ir (ar) pakartotinį mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą.
  • Ugdyti mokinių socialines ir emocines kompetencijas.
  • Konsultuoti mokinius dėl socialinių pedagoginių problemų sprendimo, konsultuoti mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus).
  • Teikti Pagalbą vaikams ir mokiniams, kai ją Mokyklos vaiko gerovės komisijos teikimu skiria Mokyklos vadovas ar pedagoginės psichologinės tarnybos vadovas.
  • Dalyvauti organizuojant ir vykdyti prevencines veiklas, susijusias su saugios, vaiko ir mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimu bei vaiko ir mokinio socialinių emocinių kompetencijų stiprinimu.

Netiesioginis darbas

  • Rinkti, analizuoti ir profesiniais tikslais naudoti informaciją Pagalbai teikti. 
  • Tobulinti profesines kompetencijas, reikalingas socialinio pedagogo funkcijoms atlikti.
  • Pagal kompetenciją kartu su mokytojais ir kitais švietimo pagalbos specialistais rengti ir įgyvendinti individualaus ugdymo plano mokiniui Pagalbos dalį, prireikus koordinuoti individualaus ugdymo plano vykdymą ir (ar) paskyrus Mokyklos vadovui atlikti koordinuojančio asmens funkcijas.
  • Bendradarbiauti su Pagalbą teikiančiomis įstaigomis ir organizacijomis, skatinant saugios, mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimą.
  • Dalyvauti Mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje, krizių valdymo komandos, kitose darbo grupėse, susijusiose su socialinio pedagogo funkcijomis.
  • kontaktiniu ir (ar) nuotoliniu būdu konsultuoti mokytojus, Mokyklos darbuotojus ir švietimo pagalbą teikiančius specialistus Pagalbos teikimo klausimais bei teikti jiems rekomendacijas.
  • Dalyvauti formuojant Mokyklos bendruomenės teigiamą požiūrį į įtrauktį, padėti geriau pažinti mokinių įvairovę ir jų poreikius.
  • Tvarkyti ir pildyti Mokyklos ir (ar) kitos įstaigos nustatyta tvarka Pagalbai teikti reikalingus dokumentus.
  • Vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio Mokyklos vadovo pavedimus, susijusius su socialinio pedagogo funkcijomis.
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 0. 08.00 – 08.45
  • 1. 08.55 – 09.40
  • 2. 09.50 – 10.35
  • 3. 10.55 – 11.40
  • 4. 12.00 – 12.45
  • 5. 12.55 – 13.40
  • 6. 13.50 – 14.35
  • 7. 14.45 – 15.30