Kviečiame susipažinti su Kauno Vaišvydavos mokykla
Kauno Vaišvydavos mokykla yra mokykla.
Toliau, Kauno Vaišvydavos mokykla bus vadinama mokykla.
Ką mokiniai veikia mokykloje?
Mokykloje mokiniai mokosi daug dalykų.
Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:
- lietuvių kalbos,
- matematikos,
- biologijos,
- istorijos,
- muzikos,
- dailės.
Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.
Mokykloje mokiniai mokosi:
- 1 klasėje
- 2 klasėje
- 3 klasėje
- 4 klasėje
- 5 klasėje
- 6 klasėje
- 7 klasėje
- 8 klasėje
Ką veikia Darželis?
Darželis rūpinasi,
kad vaikams darželyje būtų gera.
Vaikai darželyje:
- žaidžia,
- dainuoja,
- piešia,
- eina į lauką.
Darželis rūpinasi, kad vaikai būtų sveiki.
Pavyzdžiui, kad vaikai valgytų gerą maistą.
Vaikai darželyje sportuoja ir
mokosi draugauti su kitais vaikais.
Darželis rūpinasi,
kad vaikai išmoktų naujų dalykų.
Pavyzdžiui, kad vaikai išmoktų:
- piešti,
- rašyti,
- skaityti,
- dainuoti.
Kartais vaikai su mokytojais
važiuoja į muziejų.
Koks yra mokyklos darbo laikas?
Mokykla dirba šiomis dienomis:
- pirmadienį,
- antradienį,
- trečiadienį,
- ketvirtadienį,
- penktadienį.
Mokykla dirba nuo 7.00 valandos iki 18.00 valandos.
Kada dirba Darželis?
Darželis dirba šiomis dienomis:
- pirmadienį,
- antradienį,
- trečiadienį,
- ketvirtadienį,
- penktadienį.
Darželis dirba nuo 7.00 valandos iki 19.00 valandos.
Kuo mokykla gali Jums padėti?
Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje mokykloje.
Kur galima sužinoti daugiau informacijos?
Daugiau apie mokyklą galite sužinoti internete.
Mokyklos interneto svetainės adresas yra
- https://vaisvydavosm.lt
Galite paskambinti telefonu.
Mokyklos telefono numeris yra
- +370 373 83 854
- +370 62849757
Galite parašyti elektroninį laišką.
Elektroninis paštas yra
Kokią informaciją rasite mokyklos interneto svetainėje?
Informacija mokyklos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.
Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.
Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Pagrindinės mokyklos darbuotojus:
- kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
- kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
- kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.
Koks yra mokyklos adresas?
Pagrindinės mokyklos adresas yra
- Vaišvydo g. 28, Kaunas 45486
Autoriai
- Teksto originalą parengė
- Tekstą vertino: xxxx
- Teksto vertinimą koordinavo:
Iliustracijų šaltiniai:
- https://arasaac.org/
- https://www.freepik.com/
- https://www.inclusion-europe.eu/easy-toread/
- https://pixabay.com/illustrations/
- Microsoft Word piktogramų bazė
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
